Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
GIS101 | GENEL İŞLETME | 1 | 3 | 3 | 5 |
(0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kuramsal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Bankacılık ve Sigortacılık, Aracı Kurumlar ve Sermaye Piyasaları uygulama alanındaki mevzuata (Bankacılık Kanunu, Sigortacılık Kanunu) ilişkin temel bilgiye sahiptir.
|
3 | |||||
2 |
Bankacılık ve Sigortacılık uygulama alanında uluslararası finansman stratejilerini açıklama bilgisine sahiptir.
|
3 | |||||
3 |
Bankacılık ve Sigortacılık ürünlerini ve finans kurumlarını tanıyabilme yeteneğine sahiptir.
|
3 | |||||
4 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanında yönetim ve organizasyon konusunda uygulama yeteneği kazanır.
|
4 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Olgusal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Finans, Bankacılık ve Sigortacılık alanında yönetim konusunda uygulama becerisi kazanır.
|
4 |
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanında yer alan işlemleri (finans, sigorta, muhasebe, mali tablolar, vergi) amacına uygun şekilde yürütme becerisine sahiptir.
|
4 |
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Uygulamalı |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanına ilişkin bilgileri yorumlama yeteneğine sahiptir.
|
4 | |||||
2 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanı ile ilgili bilgileri analiz etme ve değerlendirme yeteneğine sahiptir.
|
4 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanı ile ilgili uygulamalardaki çalışma gruplarında sorumluluk alma ve bireysel çalışabilme becerisine sahiptir.
|
4 | |||||
2 |
Bankacılık ve Sigortacılık ile ilgili konularda kendisine verilen görev ve yetkileri yerine getirir.
|
4 | |||||
3 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanında yenilik getiren bilgi, düşünce, uygulama veya teknolojilerin hayata geçirilmesinde risk ve sorumluluk alır.
|
4 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Bankacılık ve Sigortacılık ile ilgili yazılı ve sözlü iletişimi etkin bir biçimde kullanır.
|
2 | |||||
2 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanında uygulamalar için gerekli teknikleri, araçları ve bilişim teknolojilerini belirleyerek etkin bir şekilde kullanabilme becerisine sahiptir.
|
2 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Bir yabancı dili (İngilizce) en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurar.
|
0 | |||||
2 |
Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme yetkinliğine sahiptir ve alanının gerektirdiği ölçüde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
|
0 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Alana Özgü Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulma ve karar verme becerisi kazanır.
|
5 | |||||
2 |
Finans ve Sigortacılık sektöründe sorumluluk alabilme ve yasal prosedürü sağladıktan sonra kendi işyerini açıp çalıştırabilecek girişimci nitelikli ara insan gücü yetişir.
|
5 | |||||
3 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanına yönelik uygulamalarda karşılaştığı problemlere müşteri memnuniyetini ilke edinerek çözüm üretme becerisi kazanır.
|
4 | |||||
4 |
Bankacılık ve Sigortacılık alanında sosyal hakların evrenselliği, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma konularında yeterli bilince sahiptir.
|
3 |