Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
MDP108 | ESTETİK VE SANAT EĞİTİMİ | 2 | 3 | 3 | 4 |
(0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi |
---|---|---|---|---|---|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kuramsal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Yapıya ait edindiği bilgileri şantiye ve büro ortamında uygular.
|
5 | |||||
2 |
Yeni yapılan veya eski binaları mimari plana uygun restore etmek.
|
5 | |||||
3 |
Yapı uygulamaları için gerekli çağdaş teknikleri kullanır.
|
5 | |||||
4 |
Mimari yapılardaki dekoratif ve sanatsal uygulamalarda geleneksel teknikleri çağdaş teknolojilerle kullanmak.
|
5 | |||||
5 |
Gelişmiş teknolojiyi kullanır
|
2 | |||||
6 |
Eskiyi günümüze kazandırır
|
5 |
BİLGİ |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Olgusal |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Geliştirilmiş teknolojilerin uygulanmasındaki sorunları ve çözümlerini anlar.
|
5 | |||||
2 |
Deney yapar, veri toplar, toplanan verileri sunar.
|
2 | |||||
3 |
Yapılacak konu ile ilgili desenleri tasarlar veya yapılan tasarımı uygulayabilmek için plan yapar
|
2 | |||||
4 |
Teknik resim ve el becerisini uygulamada etkin kullanır
|
0 | |||||
5 |
Alanında karşılaştığı sorunlara uygun çözümler geliştirir
|
5 | |||||
6 |
Doğabilecek hataları ve iş kazalarını önlemek için gerekli önlemleri alır, planlanan işin programa uygun yürütülmesini sağlar.
|
0 |
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Teknoloji alanında güncel teknikleri ve araçları ek teknik eğitim alarak kullanır.
|
0 |
BECERİLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Uygulamalı |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Sahada çalışarak yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanır
|
5 | |||||
2 |
Ressam, heykeltıraş, seramikçi, mühendis, iç mimar ve mimarlara yardımcı eleman olarak, uygulama alanının keşfini yapıp gerekli ölçüleri alır
|
5 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisine sahiptir.
|
5 | |||||
2 |
Bireysel olarak veya takımlarda çalışır.
|
2 | |||||
3 |
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışmasını yapabilme becerisine sahiptir.
|
2 | |||||
4 |
Teknik düşünmeyi geliştirir
|
2 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenme Yetkinliği |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkındaki gelişmeleri takip eder.
|
0 | |||||
2 |
Bilişim teknolojilerini kullanır, alanının gerektirdiği programları kullanır.
|
0 | |||||
3 |
Alanındaki gelişmeleri izleyerek kendini geliştirme becerisine sahiptir.
|
5 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade ederek iletişim kurabilme becerisine sahiptir
|
5 | |||||
2 |
Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yeteneğine sahiptir.
|
5 | |||||
3 |
Sorunlara karşı pratik çözüm bulma ve doğru karar verme becerisine sahiptir.
|
2 |
YETKİNLİKLER |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Alana Özgü Yetkinlik |
|||||||
Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 |
Çevreye duyarlı ve çevreyi koruyucu yapıya sahiptir.
|
5 | |||||
2 |
Teknolojik uygulamaların hukuksal sonuçları ve meslek etiği konusunda farkındalığa sahiptir.
|
0 | |||||
3 |
Kalite konularında bilinç sahibi olma becerisine sahiptir
|
0 | |||||
4 |
Ulusal ve Uluslararası çağdaş sorunları izleyebilme becerisine sahiptir.
|
2 |