| 1 |
Kurumların araştırma çalışmalarının yapılması |
Kurumsal kimlik kavramı ve örnekler ile açıklanması |
Teorik |
| 2 |
Kurumların araştırma çalışmalarının yapılması |
Proje: kurumsal kimlik çalışması
(kurumsal kimlik örnekleri) |
Teorik ve uygulama |
| 3 |
Kurumun dergi, gazete mecralarında sunumunun araştırılması |
Kurumsal kimlik çalışmalarının uygulaması |
Teorik ve uygulama |
| 4 |
Kurumun dergi, gazete mecralarında sunumunun araştırılması |
Basın ilan(dergi, gazete, vb.) çalışmalarının belirlenmesi |
Teorik ve uygulama |
| 5 |
Kurumun dergi, gazete mecralarında uygulanması |
Basın ilan (dergi, gazete, vb.) çalışmalarının analizi ve değerlendirilmesi |
Uygulama |
| 6 |
Kurumun kentsel grafik alanında sunumunun araştırılması |
Outdoor/Dış mekan, araç giydirme, vb. çalışmalarının uygulama ve değerlendirilmesi |
Uygulama |
| 7 |
Kurumun kentsel grafik alanında uygulaması |
Outdoor/Dış mekan, araç giydirme, vb. çalışmalarının uygulama ve değerlendirilmesi |
Uygulama |
| 8 |
Kurumun kentsel grafik alanında uygulaması |
Outdoor/Dış mekan, araç giydirme, vb. çalışmalarının uygulama ve değerlendirilmesi |
Uygulama |
| 9 |
Reklam kampanya hazırlık çalışması |
Kurumsalı yapılan işlerin, afiş, promosyon, maskot gibi değerlere aktarılarak araştırma yapılması. |
Uygulama |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Reklam kampanya hazırlık çalışması |
Kurumsalı yapılan işlerin, afiş, promosyon, maskot gibi değerlere aktarılarak araştırma yapılması ve uygulanması |
Uygulama |
| 12 |
Reklam kampanyasının uygulaması |
Sosyal medya mecralarının kuruma uygun alanlarının belirlenerek tasarımların hazırlanması |
Uygulama |
| 13 |
Reklam kampanya hazırlık çalışması |
Sosyal medya mecralarının kuruma uygun alanlarının belirlenerek tasarımların hazırlanması |
Teorik ve Uygulama |
| 14 |
Reklam kampanya hazırlık çalışması |
Yapılan tüm çalışmalarının Kurumsal kimlik ve tanıtım kataloğu hazırlanarak aktarılması |
Uygulama |
| 15 |
Reklam kampanyasının uygulaması |
Genel tekrar |
Teorik ve Uygulama |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |