1 |
Kurumların araştırma çalışmalarının yapılması |
Kurumsal kimlik kavramı ve örnekler ile açıklanması |
Teorik |
2 |
Kurumların araştırma çalışmalarının yapılması |
Proje: kurumsal kimlik çalışması
(kurumsal kimlik örnekleri) |
Teorik ve uygulama |
3 |
Kurumun dergi, gazete mecralarında sunumunun araştırılması |
Kurumsal kimlik çalışmalarının uygulaması |
Teorik ve uygulama |
4 |
Kurumun dergi, gazete mecralarında sunumunun araştırılması |
Basın ilan(dergi, gazete, vb.) çalışmalarının belirlenmesi |
Teorik ve uygulama |
5 |
Kurumun dergi, gazete mecralarında uygulanması |
Basın ilan (dergi, gazete, vb.) çalışmalarının analizi ve değerlendirilmesi |
Uygulama |
6 |
Kurumun kentsel grafik alanında sunumunun araştırılması |
Outdoor/Dış mekan, araç giydirme, vb. çalışmalarının uygulama ve değerlendirilmesi |
Uygulama |
7 |
Kurumun kentsel grafik alanında uygulaması |
Outdoor/Dış mekan, araç giydirme, vb. çalışmalarının uygulama ve değerlendirilmesi |
Uygulama |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Kurumun kentsel grafik alanında uygulaması |
Outdoor/Dış mekan, araç giydirme, vb. çalışmalarının uygulama ve değerlendirilmesi |
Uygulama |
10 |
Reklam kampanya hazırlık çalışması |
Kurumsalı yapılan işlerin, afiş, promosyon, maskot gibi değerlere aktarılarak araştırma yapılması. |
Uygulama |
11 |
Reklam kampanya hazırlık çalışması |
Kurumsalı yapılan işlerin, afiş, promosyon, maskot gibi değerlere aktarılarak araştırma yapılması ve uygulanması |
Uygulama |
12 |
Reklam kampanyasının uygulaması |
Sosyal medya mecralarının kuruma uygun alanlarının belirlenerek tasarımların hazırlanması |
Uygulama |
13 |
Reklam kampanya hazırlık çalışması |
Sosyal medya mecralarının kuruma uygun alanlarının belirlenerek tasarımların hazırlanması |
Teorik ve Uygulama |
14 |
Reklam kampanya hazırlık çalışması |
Yapılan tüm çalışmalarının Kurumsal kimlik ve tanıtım kataloğu hazırlanarak aktarılması |
Uygulama |
15 |
Reklam kampanyasının uygulaması |
Genel tekrar |
Teorik ve Uygulama |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |