1 |
Ders izlencesinin gözden geçirilmesi. Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi |
Dersin tanımı, genel içerik ve yürütülmesi üzerine açıklama |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
2 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Markanın tanımı, marka ve markalaşmanın tarihi (Dünyada ve Türkiye’de). |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
3 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Marka yönetimi süreci; marka imajı, marka ederi, marka sadakati, marka farkındalığı, algılanan kalite, marka çağrışımı, marka ederi |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
4 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Marka Tasarım Süreci; marka kimliği, kişiliği, marka ismi, sembol, logo, slogan kavramlarının açıklanması. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
5 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Marka ve Farklılaşma, kurumsal kimlik ve marka kavramı ilişkisi |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
6 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Kullanıcı- marka ilişkisinin incelenmesi, markalaşmada duyusal faktörlerin etkileri. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
7 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Kültür, Tüketim-Davranış- ve Çevre etkileşiminde kullanıcı profili. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Teknik gezi |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
10 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Mekan tasarımında fiziksel faktörlerin önemi, estetik değerlendirmede temel kavramlar. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
11 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Tasarımın marka ve mekan olarak dönüşümü. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
12 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
İletişim tasarımı kavramı, tasarım ve deneyim kavramlarının incelenmesi ve mekansal etkileşimi. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
13 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Kamusal mekan tasarımı, mekan tasarımının kurumsal kimlik olgusuna katkıları. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
14 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Kamusal mekan örneklerinin markalaşma stratejileri açısından incelenmesi. |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
15 |
Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi, önceki haftanın konu tekrarı |
Marka-İç mekan tasarımı üzerine incelemeler (Dünyadan ve Türkiye’den öncü markalar). |
Yüz yüze değerlendirme, verilen proje üzerinde grup çalışma |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |