TASARIM VE MARKALAŞMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
IMI454 |
TASARIM VE MARKALAŞMA |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Marka ve markalaşma kavramlarını tanımlar. |
Tüketim kavramının 20. yüzyıldaki konumunu anlatır. |
Kurumsal kimlik tasarımının firmalar üzerindeki önemi çözümler. |
Mekânsal tasarımları ve kamusal mekanları marka tasarımı üzerinden eleştirir. |
Kullanıcı- marka- tüketim ilişki üzerinden kamusal ve iç mekanlar için markalar tasarlar. |