1 |
Yok |
Ders Tanıtım Bilgilendirme Sunumunun Yapılması |
Sunum |
2 |
Yok |
Pazarlamanın Temel Kavramları, Amacı ve Önemi, Pazarlama Yönetimi |
Sunum ile anlatım, soru cevap, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
3 |
Araştırma sorusu için literatür taraması, yazılı ve görsel kaynaklar |
Klasik Pazarlama Yaklaşımları ve Tarihsel Gelişim/Ürün Odaklı Yaklaşım, Üretim Odaklı Yaklaşım, Satış Odaklı Yaklaşım |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
4 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Modern Pazarlama Yaklaşımları ve Tarihsel Gelişim/ Sosyal Pazarlama Yaklaşımı, Müşteri Odaklı Pazarlama Yaklaşımı, İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
5 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Pazarlama Karması Elemanları |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
6 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Pazarlamada Makro ve Mikro Çevre |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
7 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Pazarlama İletişimi ve Yönetimi |
Araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, vize için soru cevap ve tekrar yapılması |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Tüketici ve Müşteriler, Özellikleri ve Müşteri Tatmini |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
10 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Pazar Türleri / Tüketici Pazarı, Özellikleri ve Tüketici Davranışları |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
11 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Tüketici Satın Alma Karar Süreci, Tüketici Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktörler, Satın Alma Karar Tipleri |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
12 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Endüstriyel Pazarlar, Özellikleri, Endüstriyel Alıcı Karar Verme Sürecini Etkileyen Faktörler |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
13 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Pazarlamada Değer Temelli Örgüt Yapısı ve Müşteri Ömür Boyu Değeri |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
14 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi, Pazar Bölümleme, Müşteri Portföyü |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi |
15 |
Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar |
Satış Sonrası Hizmetler, Müşteri/Tüketici Şikayeti ve Şikayet Yönetimi |
Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, final için soru cevap ve tekrar yapılması |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |