TR EN

SATIŞ TEKNİKLERİ VE PAZARLAMA DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
OPP211 SATIŞ TEKNİKLERİ VE PAZARLAMA 3 2 2 4

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Yok Ders Tanıtım Bilgilendirme Sunumunun Yapılması Sunum
2 Yok Pazarlamanın Temel Kavramları, Amacı ve Önemi, Pazarlama Yönetimi Sunum ile anlatım, soru cevap, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
3 Araştırma sorusu için literatür taraması, yazılı ve görsel kaynaklar Klasik Pazarlama Yaklaşımları ve Tarihsel Gelişim/Ürün Odaklı Yaklaşım, Üretim Odaklı Yaklaşım, Satış Odaklı Yaklaşım Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
4 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Modern Pazarlama Yaklaşımları ve Tarihsel Gelişim/ Sosyal Pazarlama Yaklaşımı, Müşteri Odaklı Pazarlama Yaklaşımı, İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
5 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Pazarlama Karması Elemanları Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
6 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Pazarlamada Makro ve Mikro Çevre Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
7 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Pazarlama İletişimi ve Yönetimi Araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, vize için soru cevap ve tekrar yapılması
8 - ARA SINAV -
9 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Tüketici ve Müşteriler, Özellikleri ve Müşteri Tatmini Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
10 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Pazar Türleri / Tüketici Pazarı, Özellikleri ve Tüketici Davranışları Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
11 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Tüketici Satın Alma Karar Süreci, Tüketici Satın Alma Karar Sürecini Etkileyen Faktörler, Satın Alma Karar Tipleri Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
12 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Endüstriyel Pazarlar, Özellikleri, Endüstriyel Alıcı Karar Verme Sürecini Etkileyen Faktörler Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
13 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Pazarlamada Değer Temelli Örgüt Yapısı ve Müşteri Ömür Boyu Değeri Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
14 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi, Pazar Bölümleme, Müşteri Portföyü Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, bir sonraki hafta için araştırma konusu verilmesi
15 Araştırma sorusu için literatür taraması yazılı ve görsel kaynaklar Satış Sonrası Hizmetler, Müşteri/Tüketici Şikayeti ve Şikayet Yönetimi Bir önceki haftanın değerlendirilme soruları, araştırma sorusunun cevaplanması, sunum, final için soru cevap ve tekrar yapılması
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -