TR EN

REKLAM PSİKOLOJİSİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI402 REKLAM PSİKOLOJİSİ 8 3 3 7

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Giriş: Ders işleyişi hakkında genel bilgi; dersin ve haftalık konuların tanıtımı Anlatım, Soru-cevap yöntemi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Aristotales ve Retorik, Gustave Le Bon’un kitle psikolojisi ve reklamcılık ile ilişkisi Anlatım, Soru-cevap yöntemi
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Hedonizm ve etki-tepki yaklaşımı Anlatım, Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kişilik kuramları ve reklamcılık (Freud) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kişilik kuramları ve reklamcılık (Adler) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kişilik kuramları ve reklamcılık (Jung) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
7 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kişilik kuramları ve reklamcılık (Berne, Horney, Erikson) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İhtiyaç kuramları ve reklamcılık (Maslow) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İhtiyaç kuramları ve reklamcılık (Alderfer, Heizberg, Murray) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İhtiyaç kuramları ve reklamcılık (McClelland, Atkinson) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Zihinsel kuramlarda değer ve beklenti kuramları ve reklamcılık (Wroom, Porter ve Lawler, Locke, Adams) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
13 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Zihinsel kuramlarda denge ve uyum kuramları ve reklamcılık (Piaget, Heider, Festinger) Anlatım, Soru-cevap yöntemi
14 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamcılık ve psikoloji ilişkisinin örnekler üzerinden analizi Anlatım, Soru-cevap yöntemi
15 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamcılık ve psikoloji ilişkisinin örnekler üzerinden analizi Anlatım, Soru-cevap yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -