TR EN

REKLAM PSİKOLOJİSİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI402 REKLAM PSİKOLOJİSİ 8 2 1 7

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Reklam ve psikoloji ilişkisini açıklar.
Kişilik kuramlarından öğrendiklerini reklamcılığa yerleştirir.
İkna ve tutum değişimini tartışır.
Örnek reklam kampanyalarını temel kişilik kuramları, ihtiyaç kuramları ve zihinsel kuramlar çerçevesinde karşılaştırır.
İhtiyaç kuramlarına göre ihtiyacın reklam dilinin oluşturulmasındaki rolünü değerlendirir.