1 |
- |
Dersin amacı ve işleyişi hakkında bilgilendirme. Spor bilimleri temel kavramları (Beceri, Hareket, Antrenman, gibi) ve önemi hakkında bilgilendirme. |
Anlatım,soru-cevap,tartışma |
2 |
Konu ile ilgili kitap bölümü okula |
Beden eğitimi ve sporun, kökeni, gelişimi ve faydaları |
Anlatım,soru-cevap,tartışma |
3 |
Konu ile ilgili kitap bölümü okuma |
Beden eğitimi ve sporun tarihi gelişimi ve farklı ülkelerin beden eğitimi ve spor uygulamalarının karşılaştırılması |
Anlatım,soru-cevap,tartışma |
4 |
Konu ile ilgili dergi okuma |
Eski çağlarda sporun gelişimi ve modern çağda sporun etkileri |
Anlatım,soru-cevap,tartışma |
5 |
Konu ile ilgili makale okuma |
Spor felsefesinin doğuşu, özellikleri ve etkileri |
Anlatım ve soru-cevap ve tartışma yöntemi |
6 |
Konu ile ilgili köşe yazısı okuma ve özeti |
Spor pedagojisi ve çalışma alanları |
Anlatım ve soru-cevap ve tartışma yöntemi |
7 |
Konu ile ilgili kitap bölümü okuma |
Yaşam boyu spor anlayışı |
Anlatım ve soru-cevap ve tartışma yöntemi |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Literatür tarama |
Dünya ve Türkiye’de spor örgütleri |
Anlatım,soru-cevap,tartışma |
10 |
Köşe yazısı okuma ve özeti |
Türk spor sisteminin gelişimi ve teşkilatlanması |
Anlatım,soru-cevap,tartışma |
11 |
İlgili internet sitelerini inceleme |
Spor organizasyonlarının tanımı, amaçları, temel unsurları ve örnek organizasyonları ile ilgili öğrenci sunumları |
Anlatım,soru-cevap,tartışma |
12 |
Ppt sunum hazırlama |
Teorik: Spor organizasyonlarının safhaları ve ilgili komiteler. Uygulama: Öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap, tartışma yöntemi ve grup çalışmaları |
13 |
Ppt sunum hazırlama |
Teorik: Sporda Yönetim ve Organizasyon Uygulama: Öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap, tartışma yöntemi ve grup çalışmaları |
14 |
Ppt sunum hazırlama |
Olimpiyat tarihi ve oyunlar |
Anlatım, soru-cevap, tartışma yöntemi ve grup çalışmaları |
15 |
Ppt sunum hazırlama |
Yarışma sistemleri Uygulama: Öğrenci sunumları |
Anlatım, soru-cevap, tartışma yöntemi ve grup çalışmaları |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |