TR EN

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
LJP156 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 2 2 2 4

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Ders Notu Okuma Müşteri İlişkileri Yönetimine Giriş Anlatım, Tartışma
2 Ders Notu Okuma Müşterilerle İletişim ve Boyutları Anlatım, Tartışma
3 Ders Notu Okuma Hizmetlerde Müşteri Bağlılığı ve Kalite Anlatım, Tartışma
4 Ders Notu Okuma Müşteri İlişkilerinde Stratejik Yaklaşım Anlatım, Tartışma
5 Ders Notu Okuma Müşteri Kazanma, Elde Tutma ve Müşteri Yaşam Boyu Değeri Oluşturma Anlatım, Tartışma
6 Ders Notu Okuma Müşteri İtirazları ve Şikâyet Yönetimi Anlatım, Tartışma
7 Ders Notu Okuma Müşteri İlişkileri Yönetiminin Diğer Kavramlarla Olan İlişkisi Anlatım, Tartışma
8 - ARA SINAV -
9 Ders Notu Okuma Müşteri İlişkileri Yönetimi ve E-Ticaret Anlatım, Tartışma
10 Ders Notu Okuma Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi Anlatım, Tartışma
11 Ders Notu Okuma Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları Anlatım, Tartışma
12 Ders Notu Okuma Müşteri İlişkileri Yönetimi Sektör Uygulamaları Anlatım, Tartışma
13 Ders Notu Okuma Küresel İşletmelerde Örnek Olaylar Anlatım, Tartışma
14 Ders Notu Okuma Ulusal İşletmelerde Örnek Olaylar Anlatım, Tartışma
15 Ders Notu Okuma Genel Değerlendirme Anlatım, Tartışma
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -