| 1 |
- |
İletişim hukukunun tanımı. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 2 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
İfade özgürlüğü ve kapsamı. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 3 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
İfade özgürlüğünün sınırlandırılması sorunu |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 4 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Uluslararası hukuk ve basın özgürlüğü |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 5 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Uluslararası hukuk ve medya kavramları |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 6 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Türkiye’deki basınla ilgili yasal düzenlemeler |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 7 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Türkiye’de basın özgürlüğü sorunu |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 8 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Medyada otokontrol. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 9 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Basın rejimini tarihsel geçmişi, önemi, sorunları |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Radyo-televizyon rejimi, tarihsel geçmişi, önemi, sorunları |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 12 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Sinema ve video rejimi, tarihsel geçmişi, önemi, sorunları |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 13 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
İnternet rejimi, tarihsel geçmişi, önemi, sorunları |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 14 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Medya ve hukuksal çevre. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 15 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Medya ve kamu düzeni kavramları. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |