| 1 |
- |
Kişisel zincirleri kırmak |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 2 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Talep edilenlerle ilgili bilinç düzeyi |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 3 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Kendinizi bilmek ve tam kapasite kullanabilmek |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 4 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka farkındalığı |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 5 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka olmak ve benzerlerden ayrışabilmek |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 6 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Nicelik ve nitelik |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 7 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka algısı ve yönetimi |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 8 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka ve durum analizi |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 9 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Kostüm - aksesuar kullanımı ve marka ilişkisi |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Markada dürüstlük ve gerçeklik |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 12 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Markada konumlama ve sürdürülebilirlik |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 13 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka itibarı ve değeri |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 14 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka bağlılığı, bağımlılığı yaratmak |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 15 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka; kriz ve riskler |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |