| 1 |
- |
Takımdaşlık sıfatının kazanılması |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 2 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takımdaşlık ve iç iletişim |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 3 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
İletişim becerilerine sahip olma ve kendini ifade edebilme |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 4 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takımdaşlık ve bireysel ego yönetimi |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 5 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takımdaki ekibin seçimi ve uygun rolün verilmesi |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 6 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takımın orkestra haline dönüşmesi |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 7 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takım üyelerinin kişisel beklentileri |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 8 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Disiplin |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 9 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takım üyelerinin birbirlerini tanımalarının ölçüsü |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takımdaşlarda amatör ya da profesyonel duygu |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 12 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takım oyuncularının hedeflerinde senkron |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 13 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takımdaşlıkta güven ve motivasyon |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 14 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Lidere güven |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 15 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Takımdaş - kurumdaşlık adanmışlık ve aidiyet |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |