| Büker, S. (2012). Sinemada Anlam Yaratma. İstanbul: Hayalbaz Yayınevi. | 
                            
                            
                                | Eisenstein, S. (2006). Sinema Dersleri. İstanbul: Agora Kitaplığı. | 
                            
                            
                                | Koca, Ş. E. (2019). Sinemada anlam yaratma sürecinde rengin metaforik kullanımı. Sanat ve Tasarım Dergisi, (23), 223-239. | 
                            
                            
                                | Sözen, M. (2013). SİNEMADA ANLAM YARATAN BİR ÖĞE OLARAK IŞIK TASARIMI VE ÖRNEK ÇÖZÜMLEMELER. Selçuk İletişim, 7(4), 152-168. | 
                            
                            
                                | YURDİGÜL, Y. (2019). Görüntü ve Anlam. İstanbul: Doğu Yayınları. | 
                            
                            
                                | ÇÖLOGLU, D. Ö. (2006). Sinemada Bir Anlam Yaratma Süreci Olarak Renk ve Krzystof Kieslowski'nin" Üç Renk: Mavi, Beyaz, Kırmızı" Üçlemesi. Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi, (8), 154-170. | 
                            
                            
                                | Adanır, O. (2003). Sinemada anlam ve anlatım. Alfa Basım Yayım Dağıtım. | 
                            
                            
                                | Metz, C. (2012). Sinemada anlam üstüne denemeler. Hayalperest Yayınevi. | 
                            
                            
                                | Kafalı, N. (2001). Görüntü yönetmenliği ve sanat olarak film. Kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli İletişim Dergisi, 18(18), 13-27. | 
                            
                            
                                | Algan, E. (2014). Görüntü Yönetmeliği Ve Görüntü Yönetmenine Özgü Biçemin Sinematografik Yapıta Yansıması (Doctoral dissertation, Anadolu University (Turkey)). |