| Novell-Smith, G. (2003). Dünya Sinema Tarihi. Ahmet Fethi (Çev.). İstanbul: Kabalcı Yayınevi. | 
                            
                            
                                | Arısoy, E. (2017). Sinema Teorisine Giriş-Robert Stam. SineFilozofi, 2(3), 168-171. | 
                            
                            
                                | Onaran, A. Ş. (1999). Sinemaya giriş. Maltepe Üniversitesi Yayınları. | 
                            
                            
                                | Onaran, A.Ş. (1986). Sinemaya Giriş. İstanbul: İnkılap. | 
                            
                            
                                | Büker, S. (2010). Auteur Kurama Giriş. Sinema: Tarih-Kuram-Eleştiri, der. Seçil Büker, Y. Gürhan Topçu, İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi, 277-280. | 
                            
                            
                                | Öztürk, R. (1995). SİNEMADA AKIMLAR. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(1), 227-235. | 
                            
                            
                                | Coşkun, E. E. (2011). Dünya Sinemasında Akımlar. Ankara: Phoenix. | 
                            
                            
                                | Şentürk, R. (2012). Avangart sinema ve empresyonizm. Global Media Journal, 3(5), 142-175. | 
                            
                            
                                | Biryıldız, E. (2009). Sinemada Akımlar. Beta Basım Yayım. | 
                            
                            
                                | YILDIRIM, E., & Aytekin, C. A. N. (2019). Fransız yeni dalga sineması içinde yenilikçi bir yönetmen Jean Luc Godard filmlerinin ideolojik boyutu. Selçuk İletişim, 12(1), 164-185. |