KURUMSAL İMAJ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
| Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
| HIT338 |
KURUMSAL İMAJ YÖNETİMİ |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
| Kurumsal imaja yönelik tanımlardan en az 5 tanesini sınıflandırır |
| Kurumsal imaj unsurlarından en az 4’ünü doğru bir şekilde açıklar |
| İmaj oluşumu aşamasındaki kavramları analiz eder. |
| Kurumun istediği imaj ile hedef kitlelerde oluşmuş olan imajı (imaj boşluğunu) karşılaştırır |
| İmaj yaratımı bağlamında medya araçlarının önemini açıklar ve medya araçlarını önemleri açısından karşılaştırır. |