İNTERNET REKLAMCILIĞI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
| Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
| HIT342 |
İNTERNET REKLAMCILIĞI |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
| Yeni medyada halkla ilişkiler kampanyası uygulanabilecek mecralardan en az 4’ünü listeleme |
| Bir internet reklamının sahip olması gereken özelliklerden 3’ünü açıklama |
| Yeni medyada yayınlanan reklamların etkisini örnek olaylar üzerinden açıklama |
| Reklam mecraları ve teknolojilerini öğrenerek hangi reklam platformunun mevcut kampanyada kullanılması gerektiğine karar verme |
| İnternet reklamcılığı planlama adımları bilgisiyle yeni medyada yayınlanan başarılı ve başarısız reklam örneklerini analiz etme |