BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM II DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
TAP322 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ TASARIM II |
2 |
4 |
2 |
7 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Üç boyutlu bir Game Asset modelinin nasıl oluşturulacağını öğrenir |
Üç boyutlu bir modelin UV haritalarını oluşturmayı ve bake etme işlemlerini öğrenir. |
Üç boyutlu bir modelin doku kaplama işlemlerini öğrenir. |
Kişisel portfolio oluşturma aşamalarını ve önemini kazanır. |