Müşteri ilişkileri yönetimi tanımı ve kavramını açıklar. |
Müşteri ilişkileri yönetimine ilişkin yanlış kanıları ortaya koyar. |
Müşterilerle iletişim engellerini çözümlemede dinlemenin önemini açıklar. |
Müşteri ilişkilerinde müşteri bağlılığı ve kalite kavramlarını açıklar. |
Müşteri ilişkileri açısından stratejik konuları birbirleri ile ilişkilendirir. |
Müşteri itirazları ve karşılanması ile ilgili bilgiler öğrenir. |
Şikâyet eden müşteri özelliklerini bilir. |
Müşteri ilişkileri yönetiminin işletmelere sağlayabileceği rekabet avantajları hakkında bilgi edinir. |
Toplam kalite yönetimi, veri tabanlı pazarlama, pazar odaklılık, örgüt kültürü ve halkla ilişkiler ile MİY’in ilişkisi hakkında fikir sahibi olur. |
Müşteri ilişkileri yönetimi ve e-ticaret arasındaki ilişkiyi kavrar. |
Müşteri ilişkilerinin ölçümünde kullanılan teknikleri bilir. |