MEDYA VE MARKA YÖNETİM STRATEJİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
| Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
| MIY433 |
MEDYA VE MARKA YÖNETİM STRATEJİLERİ |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
| Marka ile ilgili temel kavramları açıklar. |
| Tüketicilerde satın alma kararında markanın etkisini gösterir. |
| Kurumsal ve küresel marka yönetimi sürecini analiz eder. |
| Markanın görsel ve işitsel unsurlarını karşılaştırır. |