| 1 |
- |
Marka kavramı |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 2 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Pazarlama açısından markanın önemi. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 3 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka ile ilgili kavramlar ve marka tescili. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 4 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Stratejik marka yönetim sürecinin planlanması. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 5 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka denkliği ve marka sadakati olgusu. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 6 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Diğer marka denkliği unsurları: Marka kimliği, marka kişiliği, marka imajı. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 7 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka yaratma stratejileri. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 8 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Markanın görsel ve işitsel unsurları. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 9 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Marka iletişimi. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Kurumsal marka yönetimi. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 12 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Global marka yönetimi. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 13 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Bir marka rönesansı: Dijitalin etkisinde marka. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 14 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Pazarlama programı. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 15 |
Kitap okuma, sunum hazırlama, münazara içeriği oluşturma, sosyal medya takibi. |
Örnek vakalar. |
Sunum ve anlatım. Öğrencilerin tümünün powerpoint sunum hazırlaması ve sunması, ayrıca ders konusu ile bağlantılı münazaralar yapılması |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |