| ALMANCA I | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0,12 | 
                
                            | ALMANCA II | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0,48 | 
                
                            | ALMANCA III | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0,12 | 
                
                            | ALMANCA IV | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0,12 | 
                
                            | BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | EĞİTİME GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SINIF YÖNETİMİ | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 43 | 5,16 | 
                
                            | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | EĞİTİM PSİKOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 4 | 2 | 4 | 4 | 5 | 2 | 3 | 37 | 4,44 | 
                
                            | ÇEVRE EKONOMİSİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DİJİTAL PARA VE ÖDEME SİSTEMLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | PYTON İLE VERİ ANALİZİNE GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SOSYAL EKONOMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | FRANSIZCA I | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 5 | 5 | 1 | 0 | 1 | 16 | 1,92 | 
                
                            | FRANSIZCA II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | FRANSIZCA III | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | FRANSIZCA IV | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | GİRİŞİMCİLİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DİJİTAL PAZARLAMA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TURİZMDE TANITIM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | MEDYA OKURYAZARLIĞI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SAĞLIK İLETİŞİMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | REKLAM YAZARLIĞI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TEMSİL GÖZETİM VE DENETİM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TEMEL SAĞLIK BİLGİSİ VE İLK YARDIM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | UÇAK KAZALARI VE VAKA İNCELEMELERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | HAVACILIKTA GÜNCEL KONULAR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KARİYER GELİŞTİRME | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İŞLETMENİN TEMELLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | YÖNETİMİN TEMELLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | PAZARLAMANIN TEMELLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İTALYANCA I | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 28 | 3,36 | 
                
                            | İTALYANCA II | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 28 | 3,36 | 
                
                            | İTALYANCA III | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 28 | 3,36 | 
                
                            | İTALYANCA IV | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 28 | 3,36 | 
                
                            | TEMEL KORECE (KONUŞMA) | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 14 | 1,68 | 
                
                            | FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | LİDERLİK PSİKOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | POLİTİK PSİKOLOJİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | FİLM PSİKOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TOPLUMSAL CİNSİYET, ÖNYARGI VE AYRIMCILIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | REKLAM VE ETİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ULUSLARARASI REKLAMCILIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | REKLAM VE POPÜLER KÜLTÜR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | MEDYA EKONOMİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR VE SİNEMA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BİLİM İLETİŞİMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | FİLM VE VİDEO KURGUSU | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SENARYO YAZIMI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | RUSÇA I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0,6 | 
                
                            | RUSÇA II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0,6 | 
                
                            | RUSÇA III | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0,6 | 
                
                            | RUSÇA IV | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0,6 | 
                
                            | İNSAN HAKLARI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ULUSLARARASI EKONOMİK POLİTİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TÜRKİYEDE SİYASİ FİKİR HAREKETLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ÇİN SİYASETİ VE DIŞ POLİTİKASI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SÜRDÜRÜLEBİLİR ÇEVRE YÖNETİMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KİMLİK VE SİYASET | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TOPLUMSAL CİNSİYET VE SİYASET | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DEVLET VE İDARE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BOŞ ZAMANLAR SOSYOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | MANTIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TÜKETİM VE TASARRUF SOSYOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DÜŞÜNCE TARİHİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BİLİM FELSEFESİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ÇEVRE SOSYOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SİYASET FELSEFESİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | YOKSULLUK VE SOSYAL POLİTİKA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İSPANYOLCA I | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 29 | 3,48 | 
                
                            | İSPANYOLCA II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İSPANYOLCA III | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İSPANYOLCA IV | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TÜRK MİTOLOJİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DÜNYA EDEBİYATI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KLASİK EDEBİYAT VE PSİKANALİZ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KLASİK EDEBİYAT VE SİYASET | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ | 3 | 5 | 1 | 1 | 2 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 22 | 2,64 | 
                
                            | TURİZM EKONOMİSİ | 3 | 5 | 1 | 1 | 2 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 22 | 2,64 | 
                
                            | DÜNYADA VE TÜRKİYEDE MÜZELER | 2 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 24 | 2,88 | 
                
                            | ŞEHİR VE MEDENİYET | 1 | 0 | 5 | 1 | 4 | 0 | 0 | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 21 | 2,52 | 
                
                            | DÜNYA COĞRAFYASI VE TURİZM DESTİNASYONLARI | 1 | 1 | 5 | 4 | 3 | 1 | 0 | 0 | 5 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 25 | 3 | 
                
                            | TURİZMDE GÜNCEL SORUNLAR | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 19 | 2,28 | 
                
                            | SAĞLIK TURİZMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TURİZMDE DİJİTALLEŞME | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TÜRK DEMOKRASİ TARİHİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BATI UYGARLIKLARI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TÜRK TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | 1 | 1 | 5 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 21 | 2,52 | 
                
                            | TURİZM VE ÇEVRE | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 | 5 | 23 | 2,76 | 
                
                            | SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM | 1 | 3 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 22 | 2,64 | 
                
                            | TÜRK VE DÜNYA MUTFAKLARI | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 5 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3 | 24 | 2,88 | 
                
                            | OTEL İŞLETMECİLİĞİ | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 16 | 1,92 | 
                
                            | DÜNYA TURİZM HAREKETLERİ | 3 | 5 | 1 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 23 | 2,76 | 
                
                            | TURİZM İNGİLİZCESİ | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 4 | 2 | 4 | 5 | 2 | 3 | 3 | 37 | 4,44 | 
                
                            | ANADOLUNUN TARİHSEL COĞRAFYASI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İŞLETMELERDE YAPAY ZEKA VE STRATEJİK KULLANIMI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DÜNYA EKONOMİSİNDE GÜNCEL KONULAR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TASARIM ODAKLI DÜŞÜNCE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DİJİTAL DÖNÜŞÜM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ULUSLARARASI PARA VE SERMAYE PİYASALARI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ULUSLARARASI SATIŞ YÖNETİMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SATIN ALMA YÖNETİMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | YEŞİL LOJİSTİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | LOJİSTİKTE FİNANSAL PLANLAMA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DİJİTAL FİNANS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TİCARETTE KÜLTÜREL FARKLAR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ULUSLARARASI TİCARİ BLOKLAR VE ANLAŞMALARI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | FİLMLERLE ULUSLARARASI TİCARETİ ANLAMAK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | DİJİTAL OKURYAZARLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | OYUN TEORİSİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TEKNOLOJİ VE TOPLUM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SOSYAL MEDYADA ELEŞTİREL DÜŞÜNCE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TOPLUMSAL CİNSİYET VE MEDYA | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | KİMLİK, MEDYA, KÜLTÜR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | YENİ MEDYA İNOVASYON | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | HİTABET VE LİDERLİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
                
                            | TOPLAM | 42 | 51 | 46 | 30 | 47 | 45 | 26 | 29 | 46 | 33 | 66 | 27 | 39 | 50 | 577 | 69,27 |