DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
RTI451 |
DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞI |
7 |
3 |
3 |
7 |
AMAÇ VE İÇERİK |
Amaç: |
Bu dersin amacı, dijitalleşmeyle birlikte reklamcılıkta yaşanan değişimin izini sürmek, yeni reklam olanaklarından haberdar olmak ve reklamcılığın gelişimi ile ilgili öngörülerde bulunabilmektir. |
İçerik: |
Dersin içeriğini; yeni iletişim teknolojileri bağlamında değişen reklamcılığa paralel olarak ortaya çıkan yeni reklam mecraları ve yeni dijital mecraların reklamlarda kullanımı oluşturmaktadır. |