TR EN

DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞI DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI451 DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞI 7 3 3 7

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Dijitalleşmenin tarihsel gelişimini ve dijital kültürün reklamcılığa etkilerini açıklayabilir.
Dijital pazarlama stratejilerini ve sosyal medya reklamcılığı yöntemlerini gerçek örneklerle uygulayabilir.
Dijital reklam performansını metrikler ve hedefleme stratejileri kullanarak değerlendirebilir.
Dijital reklamcılıkta etik, sürdürülebilirlik ve hukuki düzenlemeleri dikkate alarak sorumlu kampanyalar tasarlayabilir.
Dijital reklamcılığın türlerini karşılaştırabilir ve değerlendirebilir.