1 |
Ders izlencesinin gözden geçirilmesi. Ders Kaynaklarının gözden geçirilmesi Program hakkında ön hazırlık |
Dersin tanımı, kullanım alanları ve kullanım şekillerinin tarifi, üç boyutlu programa Genel Bakış |
Yüz yüze ders anlatımı |
2 |
Program komutları hakkında araştırma |
Üç boyutlu programın Arayüzünü Tanımı ve Viewport’lar ile Çalışma . |
Yüz yüze ders anlatımı ve sınıf içi çizim uygulaması |
3 |
Program komutları hakkında araştırma |
Obje Kontrolleri ve Hizalama İşlemleri, Objelerin Kopyalanması ve Dizi İşlemleri, Objelerin bağlantıları ve gruplandırılması |
Yüz yüze ders anlatımı ve sınıf içi çizim uygulaması |
4 |
Program komutları hakkında araştırma |
Modelleme Teknikleri, Spline ve Şekil Kontrolleri, Poligon, Edge ve Vertex Kontrolleri |
Yüz yüze ders anlatımı ve sınıf içi çizim uygulaması |
5 |
Program komutları hakkında araştırma |
Modifier Menüsü ve Modifier Kullanımı, Compound Objeler ile Çalışma, Poligonal Modelleme Teknikleri |
Yüz yüze ders anlatımı ve sınıf içi çizim uygulaması |
6 |
Program komutları hakkında araştırma |
Mobilya Tasarımı – 1 (Örnek uygulama üzerinde tasarlanmış tüm objenin modellenmesi) |
Yüz yüze ders anlatımı ve sınıf içi çizim uygulaması |
7 |
Program komutları hakkında araştırma |
Mobilya Tasarımı – 2 (Örnek uygulama üzerinde tasarlanmış tüm objenin modellenmesi) |
Yüz yüze ders anlatımı ve sınıf içi çizim uygulaması |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Program komutları tekrarı |
İç Mekan Tasarımı – 1 (Örnek uygulama üzerinde tasarlanmış tüm objelerin modellenmesi) |
sınıf içi çizim uygulaması |
10 |
Program komutları tekrarı |
İç Mekan Tasarımı – 2 (Örnek uygulama üzerinde tasarlanmış tüm objelerin modellenmesi) |
sınıf içi çizim uygulaması |
11 |
Program komutları tekrarı |
İç Mekan Tasarımı – 3 (Örnek uygulama üzerinde tasarlanmış tüm objelerin modellenmesi) |
sınıf içi çizim uygulaması |
12 |
Program komutları tekrarı |
Sahne oluşturmak, bileşenlerinin anlatımı, materyal, ışık, kamera atanarak Corona Renderer eklentisi ile sabit kare çıktıları oluşturma (Rendering). |
sınıf içi çizim uygulaması |
13 |
Program komutları tekrarı |
Tek kare çıktılar (Render) üzerinden, Photoshop kullanarak iyileştirme, Post-Prodüksyon. |
sınıf içi çizim uygulaması |
14 |
Program komutları tekrarı |
Tek kare çıktılar (Render) üzerinden, Photoshop kullanarak analiz şemaları ve poster üretimi / Bağlama oturtulmuş tasarımlar, ambiyans çalışmaları, Twinmotion/Lumion üzerinden projeyi eş zamanlı sunma, animasyon-video şeklinde sunma. |
sınıf içi çizim uygulaması |
15 |
Program komutları tekrarı |
Genel Tekrar |
sınıf içi çizim uygulaması |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |