TR EN

E-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
ELT303 E-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ 5 3 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Ders notlarını okumak CRM- Müşteri İlişkileri Kavramı ve Özellikleri Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
2 Ders notlarını okumak E-CRM Kavramı ve geleneksel CRM arasındaki farklılıklar Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
3 Ders notlarını okumak İletişim kavramı ve pazarlamada iletişimin önemi Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
4 Ders notlarını okumak Müşteri değeri, Müşteri sadakati ve Müşteri odaklılık kavramları Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
5 Ders notlarını okumak Dijital Tüketici davranışı (tüketici algı, tutum, davranış şekilleri) Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
6 Ders notlarını okumak Dijital Tüketici davranışı (satın alma davranışı modelleri) Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
7 Ders notlarını okumak Dijital platformlarda ilişkisel pazarlama Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
8 - ARA SINAV -
9 Ders notlarını okumak Stratejik CRM yönetimi Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
10 Ders notlarını okumak E-CRM planlama Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
11 Ders notlarını okumak Dijital Müşteri Şikayet Yönetimi Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
12 Ders notlarını okumak CRM programları ve uygulamaları Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
13 Ders notlarını okumak Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
14 Ders notlarını okumak Hizmet Kavramı ve Müşteri ilişkileri ilişkilerinde Önemi Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
15 Ders notlarını okumak Genel tekrar ve proje çalışmaları değerlendirmesi Ders Anlatımı, Sunum, Soru Cevap
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -