TR EN

KURUMSAL İMAJ YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT338 KURUMSAL İMAJ YÖNETİMİ 5 3 3 5

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Ders İçeriğinin sunumu Anlatım Soru-cevap yöntemi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kişilik, kurum kişiliği, kültür, kurumsal kültür 1 Anlatım Soru-cevap yöntemi
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kişilik, kurum kişiliği, kültür, kurumsal kültür 2 Anlatım Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kurum Kültürü Unsurları ve kurum kültürü türleri Anlatım Soru-cevap yöntemi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kimlik ve Kurumsal Kimlik Anlatım Soru-cevap yöntemi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İmaj kavramı ve kurumsal imaj 1: İmajın fonksiyonları Anlatım Soru-cevap yöntemi
7 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İmaj kavramı ve kurumsal imaj 2: İmajın sürekliliğini etkileyen faktörler ve kurumsal imajın hedef kitlelere ve kuruma katkıları Anlatım Soru-cevap yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İmaj Türleri Anlatım Soru-cevap yöntemi
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İmaj ve gerçeklik ilişkisi / İmaj boşluğu Anlatım Soru-cevap yöntemi
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İtibar ve Kurumsal İtibar Anlatım Soru-cevap yöntemi
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Dijital medya ve imaj 1: İletişim ortamlarının dönüşümü Anlatım Soru-cevap yöntemi
13 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Dijital medya ve imaj 2: Dijital medyanın işlevsel özellikleri ve imaj Anlatım Soru-cevap yöntemi
14 Literatür taraması Dijital medya ve imaj 3: Kurumlar tarafından imaj oluşturma ve sürdürme bağlamında kullanılan dijital medya platformları Anlatım Soru-cevap yöntemi
15 Literatür taraması Yönetimde Mükemmellik Bağlamında İmajın Önemi Anlatım Soru-cevap yöntemi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -