| 1 |
- |
Giriş, Motivasyon, Amaç, Tarihçe |
- |
| 2 |
- |
Grafik Sistemleri ve Modelleri |
- |
| 3 |
- |
Grafik Sistemleri ve Modelleri |
- |
| 4 |
- |
Grafik Programlama: OpenGL |
- |
| 5 |
- |
Grafik Programlama: OpenGL |
- |
| 6 |
- |
OpenGL'de Giriş ve Etkileşim |
- |
| 7 |
- |
2B ve 3B'de geometrik nesneler ve dönüşümler, homojen koordinatlar, matris gösterimi, pencereler ve bakış açıları |
- |
| 8 |
- |
3D, projeksiyonlar, gizli yüzey kaldırmada görüntüleme |
- |
| 9 |
- |
3D, projeksiyonlar, gizli yüzey kaldırmada görüntüleme |
- |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
- |
3D, projeksiyonlar, gizli yüzey kaldırmada görüntüleme |
- |
| 12 |
- |
3D, projeksiyonlar, gizli yüzey kaldırmada görüntüleme |
- |
| 13 |
- |
Işık, gölgelendirme ve materyaller. Aydınlatma ve Gölgeleme, ışık kaynakları, (yüzey detayları, ışın izleme, radyoaktiflik) |
- |
| 14 |
- |
Işık, gölgelendirme ve materyaller. Aydınlatma ve Gölgeleme, ışık kaynakları, (yüzey detayları, ışın izleme, radyoaktiflik) |
- |
| 15 |
- |
Işık, gölgelendirme ve materyaller. Aydınlatma ve Gölgeleme, ışık kaynakları, (yüzey detayları, ışın izleme, radyoaktiflik) |
- |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |