| 1 |
- |
Finansal hizmetlerin özellikleri, finansal ürünler ve hizmetlerin sınıflandırılmaları, pazarlama stratejileri, temel Kavramlar |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 2 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmet pazarlamasında stratejik pazarlama planı: makro ve mikro çevre ilişkisi ve pazar analizi |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 3 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetler için uluslararasılaşma stratejileri- vaka çalışması |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 4 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetlerin pazarlanmasında tüketici davranışı- para psikolojisi |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 5 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetler pazar bölümlendirilmesi, hedef pazar konumlandırma |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 6 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetler pazarlama karması-ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım kanalları politikaları |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 7 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetler pazarlama karması-ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım kanalları politikaları |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 8 |
İlgili kitap bölümü |
Genel değerlendirme |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 9 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmet pazarlamasında müşteri ilişkileri yönetimi ve uygulamaları -müşteri tatmini, algılanan değer |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
İlgili kitap bölümü |
Hizmet transfer süreci ve hizmet kalitesi modelleri- makale tartışması |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 12 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmet pazarlamasında markalaşma stratejileri- vaka çalışması |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 13 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmet pazarlamasında Internet uygulamaları- web sitesi oluşturmak, müşteri tatmini |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 14 |
İlgili kitap bölümü |
Finansal hizmetlerin satış teknikleri- İdeal satış süreci, satış sonrası hizmetler |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 15 |
İlgili kitap bölümü |
Genel değerlendirme |
Anlatma Yöntemi, Tartışma Yöntemi, Örnek Olay Yöntemi Etkileşimli web araçları |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |