1 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazarlama Temel Kavramlar (Değişim, Pazar, İhtiyaç, İstek, Değer, Tatmin, Kalite, Talep) |
Anlatım |
2 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Talep-Arz arasında denge açısından 8 durum, Ürün ve Hizmetler , Mikro, Makro ve Sosyal Pazarlama Kavramları |
Anlatım |
3 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazarlama Sistemi, Pazarlama Fonksiyonları, Fayda Kavramı |
Anlatım |
4 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazarlama Stratejileri (Farklılaştırılmış Pazarlama Stratejisi, Farklılaştırılmamış Pazarlama Stratejisi, Yoğunlaştırılmış Pazarlama Stratejisi) , Pazarlama Kontrolü |
Anlatım |
5 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazar, Hedef Pazar , Pazar Çeşitleri , Tüketici , Tüketici Çeşitleri, Tüketici Karar Alma Süreci, Pazarlama Yöneticisinin Cevaplaması Gereken Sorular |
Anlatım |
6 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazarlama Çevresi - Pazarlamayı Etkileyen Mikro , Makro Çevresel Faktörler ve İşletme İçi Faktörler |
Anlatım |
7 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Stratejik Pazarlama Planlaması |
Anlatım |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Stratejik Pazarlama Planlaması, Çevre Analizi (Dış Çevre-İç Çevre-Müşteri Çevresi), Durum Analizi (SWOT Analizi) |
Anlatım |
10 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Büyüme Hızı&Pazar Payı Matrisi, İşletmelerde Büyüme Stratejileri, Pazarlama Araştırması ve Pazarlama Bilgi Sistemi |
Anlatım |
11 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazarlama Araştırması Süreci ve Pazarlama Karmalarından ÜRÜN kavramı |
Anlatım |
12 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazarlama Karmalarından FİYAT kavramı ve detayları |
Anlatım |
13 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazarlama Karmalarından TUTUNDURMA kavramı ve detayları |
Anlatım |
14 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Pazarlama Karmalarından DAĞITIM kavramı ve detayları |
Anlatım |
15 |
Ders kitabının ilgili bölümleri okumak |
Genel Tekrar |
Anlatım |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |