1 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Pazarlamanın tanımı, kapsamı, özellikleri, mal ve malla ilgili kavramlar |
Anlatım
Tartışma |
2 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Pazarlama yönetimi; pazarlama yönetimi ile ilgili kavramlar, pazarlamanın çevre koşulları; özel çevre koşulları(işletme içi koşullar, işletme dışı koşullar); genel çevre koşulları |
Anlatım
Tartışma |
3 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Pazar kavramı ve türleri; pazar nasıl belirlenir; pazarda satın alma davranışları; tüketicinin satın alma davranışlarını etkileyen faktörler |
Anlatım
Tartışma |
4 |
Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Satın alma karar verme süreci; çeşitli pazarlarda satın alma davranışları; uluslararası pazarlarda satın alma davranışları |
Anlatım
Tartışma |
5 |
Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Hedef pazar seçimi; tüketiciler pazarının bölümlenmesi; üreticiler, aracılar ve kurumlar pazarı |
Anlatım
Tartışma |
6 |
Literatür tarama, Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Pazarlama bilgi sisteminin yönetimi |
Anlatım
Tartışma |
7 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Bölümlendirme, hedefleme ve konumlandırma: doğru müşterilerle doğru ilişkiler oluşturmak |
Anlatım
Tartışma |
8 |
- |
ARA SINAV |
- |
9 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Pazarlama yönetiminde karar süreci; ürün karmasıyla ilgili kararlar; üründe değişiklik yapmak, ürünü ürün karmasından çıkarma kararı, yeni ürün geliştirmek. |
Anlatım
Tartışma |
10 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Dağıtım; dağıtım kanalı kavramı; dağıtım kanalı çeşitleri; dağıtım kanalında aracılar; dağıtım kararları |
Anlatım
Tartışma |
11 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Fiyat; fiyatlama yöntemleri ve süreçleri; fiyat farklılaştırılması |
Anlatım
Tartışma |
12 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Tutundurma çabaları; tutundurmanın artan önemi tutundurma karması |
Anlatım
Tartışma |
13 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Pazarlama örgütlemesi, pazarlama yönetiminde stratejik pazarlama planı süreci |
Anlatım
Tartışma |
14 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Pazarlama Araştırması |
Anlatım
Tartışma |
15 |
Sunumları inceleme, Literatür tarama |
Genel Tekrar |
Anlatım
Tartışma |
16 |
- |
FİNAL |
- |
17 |
- |
FİNAL |
- |