TR EN

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE REKLAM STRATEJİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI371 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE REKLAM STRATEJİLERİ 5 3 3 8

KAYNAKLAR

Elden, M. (2018), Reklam ve Reklamcılık, İstanbul: Say Yayınları.
Hoyer, W. D., MacInnis, D. J., Pieters, R. (2018), Consumer Behavior (7. Baskı), Boston: Cengage Learning.
İplikçi, H. G. (2022), Pazarlama ve Tüketici Davranışı, Manisa: Turkuazkey Akademik Yayınları.
İslamoğlu, A. H., Altunışık, R. (2017), Tüketici Davranışları, İstanbul: Beta Yayıncılık.
Kapoor, R., Madichie, N. O. (2012), Consumer Behaviour: Text and Cases, New Delhi: Tata McGraw Hill Education Private Limited.
Kardes, F. R., Cronley, M. L.,Cline, T. W. (2011), Consumer Behavior, Mason: South-Western Cengage Learning.
Khan, M. (2006), Consumer Behaviour and Advertising Management, New Delhi: New Age International Publishers.
Mothersbaugh, D. L., Hawkins, D. I. (2016), Consumer Behavior: Building Marketing Strategy (13. Baskı), New York: McGraw-Hill Education.
Mucuk, İ. (2017), Pazarlama İlkeleri (21. Baskı), İstanbul: Türkmen Kitabevi.
Odabaşı, Y., Barış, G. (2015), Tüketici Davranışları (15. Baskı), İstanbul: Mediacat Yayıncılık.
Tosun, N. B. (2017), Marka Yönetimi (3. Baskı), İstanbul: Beta Basım A.Ş.
Tosun, N. B., Uraltaş, N. T., Nas, A., Özkaya, B., Güdüm, S., Ertürk, B., Dönmez, M., Çerçi, M., Ülker, Y., Cesur, D. K., Varol, E., Kiçir, İ. (2018), Reklam Yönetimi, İstanbul: Beta Yayıncılık.