TR EN

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE REKLAM STRATEJİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI371 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE REKLAM STRATEJİLERİ 5 3 3 8

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Tüketici davranışlarının temel kavramlarını ve disiplinlerarası yaklaşımları tanımlayabilir.
Tüketici karar verme sürecini, içsel ve dışsal faktörleri dikkate alarak açıklayabilir ve reklam bağlamında örnekleyebilir.
Tüketici tutumlarını, kişilik ve yaşam tarzı özelliklerini analiz ederek segmentasyon ve hedefleme stratejilerini değerlendirebilir.
Etik tüketim ve sürdürülebilirlik bağlamında reklamları eleştirebilir ve bilinçli tüketici davranışlarını yorumlayabilir.
Reklam stratejileri kapsamında tüketici davranışlarını dikkate alarak vaka analizleri ve uygulamalı pazarlama önerileri geliştirebilir.