Özgen E. (2017) Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri. İstanbul: Profil Kitap |
Lindgreen, A., ve Swaen, V. (2010). Corporate social responsibility. International Journal of Management Reviews, 12(1): 1-7. |
Schwartz, M. S. (2017). Corporate social responsibility. Routledge. |
Korkmaz S. (2009). İşletmelerin Sosyal Sorumlulukları. Kocaeli: Umuttepe Yayınları |
Ilıcak Aydınalp, Ş. G. (2013). Halkla İlişkiler Eksininde Kurumsal Sosyal Sorumluluk. Ankara: Nobel |
Bayraktraoğlu G., İlter, B. ve Tanyeri, M. (2009). Kurumsal Sosyal Sorumluluk. İstanbul Literatür Yayıncılık |
Savaş, S. (2020). İmaj üretiminde dijital medya'nın rolü: Kurumların oluşturmaya çalıştıkları imajın tüketiciye ne oranda yansıdığına yönelik bir çalışma. İstanbul Üniversitesi, Yayınlanmamış Doktora Tezi. |
Ceritoğlu, A. B. (2011). Kurumsal Sosyal Sorumluluk. İstanbul: Yalın Yayıncılık |
Kara, A. S. (2019). Bir halkla ilişkiler aracı olarak kurumsal sosyal sorumluluk: Sosyal refah için araç mı amaç mı?. Sosyal Bilimler Dergisi, 4(1): 1-25 |
Aktaş, E. ve Göztaş, A. (2017). Etkinlik Yönetimi. Ankara: Detay Yayıncılık |
Kılanç, R. Ö. (2014). Halkla İlişkiler ve Etkinlik Yönetimi. İstanbul: Kriter |
Akay, R. A. (2014). Etkinlik Yönetimi Uygulamalarında Yaratıcı Rekabet ve Sosyal Medyanın Entegrasyonu. The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication – TOJDAC. 4(4): 55-70 |
Seyfi, M. (2017). Dijital Etkinlik Yönetimi. İstanbul: Der Yayınları |