PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ STRATEJİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
HIR251 |
PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ STRATEJİLERİ |
3 |
3 |
3 |
7 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Pazarlama ve marka ile ilgili temel kavramları tanımlar. |
Marka yönetimi süreçlerini ve pazarlama stratejileri bağlamında markanın değerini artırmaya yönelik kuramsal yaklaşımları açıklar. |
Tüketici davranışlarını analiz ederek markanın satın alma karar sürecindeki rolünü tartışır. |
Farklı sektörlerdeki markaların uyguladığı stratejik marka yönetimi ve pazarlama kampanyalarını örnek olay analizleri üzerinden inceleyerek güçlü ve zayıf yönlerini ayırt edebilir. |