TR EN

PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ STRATEJİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIR251 PAZARLAMA VE MARKA YÖNETİMİ STRATEJİLERİ 3 3 3 7

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Pazarlama ve marka ile ilgili temel kavramları tanımlar.
Marka yönetimi süreçlerini ve pazarlama stratejileri bağlamında markanın değerini artırmaya yönelik kuramsal yaklaşımları açıklar.
Tüketici davranışlarını analiz ederek markanın satın alma karar sürecindeki rolünü tartışır.
Farklı sektörlerdeki markaların uyguladığı stratejik marka yönetimi ve pazarlama kampanyalarını örnek olay analizleri üzerinden inceleyerek güçlü ve zayıf yönlerini ayırt edebilir.