AIRLINE MARKETING DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
AVM418 |
AIRLINE MARKETING |
8 |
3 |
3 |
7 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
Pazarlama Ve Havayolu Pazarlaması İle İlgili Temel Kavramları Tanımlar. |
Pazarlama Stratejisi Oluştururken Göz Önünde Bulundurulması Gereken İç Ve Dış Faktörleri Açıklar. |
Reklam, Tanıtım, Markalaşma ve Müşteri Sadakati Arasındaki Bağlantıları Değerlendirir. |
Farklı Havayolu İşletmelerindeki Çeşitli Pazarlama Sorunlarına Örnek olaylar üzerinden Çözüm Geliştirir. |