Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
RTI218 | MARKA YÖNETİMİ | 4 | 3 | 3 | 6 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
---|
Bir markanın kimliğini oluşturan temel unsurları listeler. Marka konumlandırma sürecini ve marka stratejilerinin nasıl geliştirildiğini açıklar. Örnek marka kampanyalarının analizinde stratejik ve iletişimsel eksiklikleri ayırt eder. Marka iletişimi stratejilerini; kurumsal marka, kişisel marka, dijital marka gibi farklı türlerle karşılaştırır. Marka örneklerini konumlandırma, kimlik ve değer oluşturma kriterlerine göre değerlendirir. |