TR EN

MARKA YÖNETİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
RTI218 MARKA YÖNETİMİ 4 3 3 6

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Bir markanın kimliğini oluşturan temel unsurları listeler. Marka konumlandırma sürecini ve marka stratejilerinin nasıl geliştirildiğini açıklar. Örnek marka kampanyalarının analizinde stratejik ve iletişimsel eksiklikleri ayırt eder. Marka iletişimi stratejilerini; kurumsal marka, kişisel marka, dijital marka gibi farklı türlerle karşılaştırır. Marka örneklerini konumlandırma, kimlik ve değer oluşturma kriterlerine göre değerlendirir.