ULUSLARARASI REKLAMCILIK DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ
| Kodu |
Dersin Adı |
Yarıyıl |
Süresi(T+U) |
Kredisi |
AKTS Kredisi |
| RTI407 |
ULUSLARARASI REKLAMCILIK |
5 |
3 |
3 |
5 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
| Uluslararası reklamcılık alanındaki kavramları tanımlar. |
| Uluslararası reklamcılıktaki strateji ve taktikleri açıklar. |
| Kültürün ve kültürlerarasılığın reklam üzerindeki etkilerini açıklar. |
| Bir uluslararası reklam kampanyasının nasıl olması gerektiğine ilişkin edindiği bilgileri örnek bir reklam kampanyası üzerinde uygular. |
| Örnekler üzerinden uluslararası reklamcılığa ilişkin strateji ve taktikleri yorumlar. |