BAĞIMLILIKLARIN ÖNLENMESİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GENEL HUKUK |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
40 |
3,05 |
BASKETBOL I |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
37 |
2,82 |
YÜZME I |
1 |
1 |
3 |
2 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
23 |
1,75 |
HENTBOL I |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
23 |
1,75 |
GÜREŞ I |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
FUTBOL I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
23 |
1,75 |
JUDO I |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
30 |
2,29 |
VOLEYBOL I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
KARATE-DO I |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
26 |
1,98 |
YOGA I |
1 |
2 |
3 |
2 |
0 |
4 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
26 |
1,98 |
SATRANÇ I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
FUTSAL I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
23 |
1,75 |
TAEKWONDO I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
STEP AEROBİK I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
ATICILIK I |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
30 |
2,29 |
SPINNING I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
ESKRİM I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
HALK OYUNLARI I |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
23 |
1,75 |
GRUP FİTNESS I |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
34 |
2,59 |
ARTİSTİK CİMNASTİK I |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
0 |
2 |
1 |
3 |
0 |
2 |
3 |
30 |
2,29 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK I |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
2 |
39 |
2,97 |
GÖSTERİ CİMNASTİĞİ I |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
28 |
2,14 |
GOLF I |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
29 |
2,21 |
BUZ PATENİ I |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
26 |
1,98 |
FİTNESS I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
RİTİM EĞİTİMİ VE DANS I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
MASA TENİSİ I |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
2 |
3 |
3 |
61 |
4,65 |
RİTMİK CİMNASTİK I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
BADMİNTON I |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
42 |
3,2 |
PİLATES I |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
0 |
2 |
3 |
2 |
2 |
39 |
2,97 |
TENİS I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
ORYANTİRİNG I |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
29 |
2,21 |
KAYAK I |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
41 |
3,13 |
KANO I |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
27 |
2,06 |
YELKEN I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
İLKYARDIM VE SUDA CAN KURTARMA I |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
34 |
2,59 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
BOKS I |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
3 |
1 |
4 |
2 |
5 |
33 |
2,52 |
SÖRF I |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
BİSİKLET I |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
3 |
1 |
36 |
2,75 |
BOCCE I |
2 |
3 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
0,61 |
OKÇULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BASKETBOL II |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
40 |
3,05 |
GÜREŞ II |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
23 |
1,75 |
JUDO II |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
FUTBOL II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
23 |
1,75 |
KARATE-DO II |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
40 |
3,05 |
FUTSAL II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
23 |
1,75 |
SATRANÇ II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
VOLEYBOL II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
TAEKWANDO II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
HENTBOL II |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
24 |
1,83 |
ATICILIK II |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
30 |
2,29 |
ESKRİM II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
YEREL YÖNETİMLERDE SPOR |
1 |
2 |
1 |
3 |
0 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
28 |
2,14 |
GRUP FİTNESS II |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
29 |
2,21 |
GÖNÜLLÜLÜK VE TOPLUMSAL DUYARLILIK UYGULAMALARI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
22 |
1,68 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK II |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
5 |
5 |
5 |
2 |
1 |
2 |
1 |
34 |
2,59 |
OYUN KÜLTÜR VE SERBEST ZAMAN |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
0 |
5 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
57 |
4,35 |
GOLF II |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
27 |
2,06 |
GENEL BESLENME |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
1 |
0 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
22 |
1,68 |
FİTNESS II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
ZAMAN YÖNETİMİ |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
2 |
2 |
4 |
1 |
5 |
2 |
1 |
2 |
28 |
2,14 |
MASA TENİSİ II |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
64 |
4,88 |
SPORCU SAĞLIĞI |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
24 |
1,83 |
BADMİNTON II |
2 |
4 |
3 |
3 |
4 |
4 |
2 |
3 |
4 |
2 |
3 |
4 |
4 |
5 |
1 |
3 |
5 |
56 |
4,27 |
SPORDA DOPİNG VE ETİK |
1 |
1 |
3 |
1 |
0 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
5 |
3 |
1 |
30 |
2,29 |
TENİS II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
EĞİTSEL OYUNLAR |
5 |
2 |
3 |
2 |
4 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
54 |
4,12 |
ORYANTİRİNG II |
1 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
33 |
2,52 |
SPOR MENAJERLİĞİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
24 |
1,83 |
KAYAK II |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
61 |
4,65 |
SPORDA FAİR-PLAY EĞİTİMİ |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
5 |
3 |
1 |
28 |
2,14 |
KANO II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÜKSEK PERFORMANSTA PERİYOTLAMA |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
30 |
2,29 |
İLKYARDIM VE SUDA KURTARMA II |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
33 |
2,52 |
YELKEN II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
BOKS II |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
33 |
2,52 |
ÖZEL ANTRENMAN BİLGİSİ |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
59 |
4,5 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
REKREASYON PAZARLAMASI VE SPONSORLUK |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
4 |
2 |
3 |
4 |
2 |
4 |
1 |
44 |
3,36 |
SÖRF II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
YÖNETİM SOSYOLOJİSİ |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
63 |
4,81 |
BİSİKLET II |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
1 |
3 |
1 |
37 |
2,82 |
SPOR MASAJI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
1 |
23 |
1,75 |
BOCCE II |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
62 |
4,73 |
SPORDA ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
30 |
2,29 |
YÜZME II |
1 |
1 |
3 |
2 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
23 |
1,75 |
EGZERSİZ PSİKOLOJİSİ |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
54 |
4,12 |
SPOR TESİSLERİ TEKNOLOJİSİ VE ERGONOMİSİ |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
30 |
2,29 |
UYGULAMALI DOĞA SPORLARI |
1 |
1 |
3 |
2 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
22 |
1,68 |
SPORCU TEMSİLCİLİĞİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
24 |
1,83 |
UYGULAMALI SU SPORLARI |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
SPORDA VE EĞİTİMDE SÜRDÜRÜLEBİRLİK |
1 |
4 |
0 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
2 |
3 |
35 |
2,67 |
PROTOKOL KURALLARI VE KİŞİLERARASI İLETİŞİM |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
25 |
1,91 |
EKONOMİYE GİRİŞ |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
4 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
3 |
3 |
4 |
1 |
3 |
37 |
2,82 |
DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
REKREASYON VE SPOR ORGANİZASYONLARI |
4 |
4 |
3 |
3 |
1 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
4 |
1 |
3 |
4 |
45 |
3,43 |
SPORDA ORGANİZASYON VE YÖNETİM |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
53 |
4,04 |
SPOR YARALANMALARI |
1 |
1 |
5 |
2 |
1 |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
29 |
2,21 |
KUVVET ANTRENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DOĞA VE SPOR FOTOĞRAFÇILIĞI |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
32 |
2,44 |
SÜRAT, ÇABUKLUK VE ÇEVİKLİK ANRTENMANI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SPOR YAYINCILIĞI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
24 |
1,83 |
REKREASYONDA PROGRAM GELİŞTİRME |
4 |
3 |
2 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
1 |
1 |
3 |
55 |
4,2 |
COĞRAFYA KÜLTÜRÜ VE SPOR |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
42 |
3,2 |
SPOR EKONOMİSİ |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
27 |
2,06 |
SPORDA ETKİNLİK YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SERBEST ZAMAN BECERİLERİ |
4 |
5 |
3 |
5 |
2 |
5 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
60 |
4,58 |
SPORDA GİRİŞİMCİLİK PROJELERİ |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
PARK REKREASYONU |
4 |
5 |
2 |
5 |
3 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
64 |
4,88 |
ESENLİK VE SPOR |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
0 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
ENGELLİLERDE SPOR |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
52 |
3,97 |
GENEL MUHASEBE |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
37 |
2,82 |
ENGELLİLERDE ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
36 |
2,75 |
SPOR YÖNETİMİNDE LİDERLİK |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
4 |
3 |
2 |
5 |
2 |
1 |
1 |
31 |
2,36 |
ENGELLİLERDE EĞİTSEL OYUNLAR |
2 |
2 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
48 |
3,66 |
REKREASYONEL KAYNAKLAR |
4 |
3 |
2 |
3 |
1 |
5 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
1 |
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
46 |
3,51 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ PERFORMANS ANALİZİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
42 |
3,2 |
SPORDA ÇOCUK KORUMA |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
38 |
2,9 |
YAŞAM KOÇLUĞU VE BİREYSEL ANTRENÖRLÜK |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
49 |
3,74 |
DAYANIKLILIK ANTRENMAN YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
37 |
2,82 |
GÜREŞ III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
JUDO III |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
29 |
2,21 |
KARATE-DO III |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
44 |
3,36 |
YOGA II |
1 |
2 |
3 |
2 |
0 |
4 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
26 |
1,98 |
SATRANÇ III |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
PİLATES II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
TAEKWANDO III |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
STEP AEROBİK II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
ATICILIK III |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
1 |
2 |
5 |
43 |
3,28 |
SPİNNİNG II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
ESKRİM III |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
HALK OYUNLARI II |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
24 |
1,83 |
GRUP FİTNESS III |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
23 |
1,75 |
ARTİSTİK CİMNASTİK II |
2 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4 |
3 |
2 |
2 |
4 |
3 |
3 |
2 |
4 |
0 |
3 |
4 |
42 |
3,2 |
MODERN OKÇULUK VE GELENEKSEL OKÇULUK III |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
2 |
29 |
2,21 |
GÖSTERİ CİMNASTİĞİ II |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
24 |
1,83 |
GOLF III |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
32 |
2,44 |
BUZ PATENİ II |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
3 |
0 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
35 |
2,67 |
FİTNESS III |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
RİTİM EĞİTİMİ VE DANS II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
MASA TENİSİ III |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
67 |
5,11 |
RİTMİK CİMNASTİK II |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
BADMİNTON III |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
5 |
38 |
2,9 |
TENİS III |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
ORYANTİRİNG III |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
25 |
1,91 |
KAYAK III |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
73 |
5,57 |
KANO III |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
27 |
2,06 |
YELKEN III |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
TEMEL DONANIMLI DALIŞ III |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
SÖRF III |
1 |
2 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
İLKYARDIM VE SUDA KURTARMA III |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
2 |
3 |
3 |
44 |
3,36 |
BOKS III |
1 |
2 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
0 |
1 |
1 |
32 |
2,44 |
KONDİSYON ANTRENMANI VE YÖNTEMLERİ |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
5 |
4 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
61 |
4,65 |
BİSİKLET III |
2 |
4 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
2 |
4 |
51 |
3,89 |
BOCCE III |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
65 |
4,96 |
YÜZME III |
1 |
1 |
4 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
2 |
28 |
2,14 |
MÜSABAKA ANALİZİ |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
20 |
1,53 |
HAREKET EĞİTİMİ VE OYUN |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
21 |
1,6 |
SPOR MEDYASI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
23 |
1,75 |
SPORDA KARŞILAŞTIRMALI İDARİ YAPI |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
1 |
2 |
4 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
1 |
36 |
2,75 |
İŞ YERİ REKREASYONU |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
77 |
5,87 |
ANİMASYON VE DRAMA |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
4 |
4 |
2 |
5 |
5 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
5 |
58 |
4,42 |
SERBEST ZAMAN HUKUKU |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
1 |
36 |
2,75 |
VÜCUT GELİŞTİRME |
1 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
24 |
1,83 |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
4 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
34 |
2,59 |
SPOR VE TURİZM |
3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
37 |
2,82 |
HERKES İÇİN SPOR |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
76 |
5,8 |
SPOR FELSEFESİ VE OLİMPİZM |
1 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
5 |
1 |
4 |
2 |
4 |
2 |
3 |
4 |
2 |
1 |
40 |
3,05 |
SPOR VE SİYASET BİLİMİ |
1 |
2 |
1 |
5 |
2 |
4 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
2 |
4 |
1 |
41 |
3,13 |
YAŞLILARDA KADINLARDA VE ÇOCUKLARDA SPOR |
2 |
1 |
2 |
4 |
1 |
4 |
3 |
2 |
4 |
2 |
1 |
1 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
40 |
3,05 |
ANİMASYON VE ANİMATÖRLÜK |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
3 |
57 |
4,35 |
PARK VE AÇIK ALAN REKREASYONU |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
70 |
5,34 |
KÜLTÜREL PSİKOLOJİ: KÜLTÜRÜN DAVRANIŞLARIMA ETKİSİ / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KÜLTÜREL FARKLILIKLARI ANLAMA: FARKLI KÜLTÜRLERLE İLETİŞİM KURMANIN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KADIN VE İNSAN HAKLARI: KADIN ANLAMAK / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
STRESİ VE ÇATIŞMAYI YÖNETMENİN YOLLARI / ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİME GİRİŞ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
SINIF YÖNETİMİ |
2 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
3 |
52 |
3,97 |
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
13 |
0,99 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
25 |
1,91 |
GENEL EKONOMİ |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
4 |
1 |
2 |
0 |
1 |
2 |
25 |
1,91 |
FELSEFE |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
5 |
2 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
38 |
2,9 |
FRANSIZCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
4 |
1 |
3 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
0 |
24 |
1,83 |
FRANSIZCA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA III |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FRANSIZCA IV |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GİRİŞİMCİLİK |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
34 |
2,59 |
GÖRSEL ANALİZ VE MİNYATÜR ÇÖZÜMLEMELERİ |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
7 |
0,53 |
TÜRKİYENİN YÖNETİM YAPISI |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
1 |
26 |
1,98 |
DİJİTAL PAZARLAMA |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
2 |
2 |
35 |
2,67 |
SOSYAL PSİKOLOJİ |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
1 |
30 |
2,29 |
YÖNETİM VE ORGANİZASYON |
1 |
5 |
2 |
1 |
2 |
1 |
4 |
2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
5 |
2 |
2 |
2 |
37 |
2,82 |
LEARNING ENGLISH THROUGH MOVIES / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ACADEMIC WRITING WORKSHOP / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
LEARNING ENGLISH THROUGH DRAMA / İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ENGLISH FOR CAREER DEVELOPMENT/İNGİLİZCE UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSTATİSTİK |
3 |
2 |
2 |
5 |
5 |
3 |
5 |
2 |
3 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
57 |
4,35 |
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
35 |
2,67 |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
1 |
41 |
3,13 |
YENİ YÖNETİM YAKLAŞIMLARI VE TOPLAM KALİTE |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
4 |
2 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
27 |
2,06 |
TEMEL KORECE (KONUŞMA) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİNANSAL OKURYAZARLIK: PARANIN ÖNEMİ / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SİYASİ OKURYAZARLIK: DİJİTAL ÇAĞDA SİYASET / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEDYA OKURYAZARLIĞI: MEDYANIN VERDİĞİ MESAJLAR / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI: TEKNOLOJİ İLE YAŞAMAK / OKURYAZARLIK UZMANLIK |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
17 |
1,3 |
LİDERLİK PSİKOLOJİSİ |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
79 |
6,03 |
TRAFİK PSİKOLOJİSİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
21 |
1,6 |
ÖNYARGI VE ŞİDDET |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
4 |
1 |
1 |
2 |
4 |
1 |
5 |
1 |
2 |
34 |
2,59 |
AİLE PSİKOLOJİSİ |
3 |
3 |
3 |
4 |
2 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
4 |
3 |
45 |
3,43 |
İLETİŞİM KURAMLARI |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
75 |
5,72 |
RUSÇA I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0,08 |
RUSÇA II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYOLOJİYE GİRİŞ |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
1 |
33 |
2,52 |
GENÇLİK SOSYOLOJİSİ |
4 |
3 |
4 |
0 |
0 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
2 |
3 |
2 |
2 |
1 |
47 |
3,59 |
BİLİM FELSEFESİ |
2 |
3 |
5 |
2 |
2 |
3 |
1 |
5 |
3 |
2 |
3 |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
2 |
50 |
3,81 |
KARİYER PLANLAMA |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL SORUMLULUK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İSPANYOLCA I |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
3 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
22 |
1,68 |
İSPANYOLCA II |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
24 |
1,83 |
PSİKOLOJİYE GİRİŞ |
1 |
1 |
4 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
1 |
36 |
2,75 |
TEMEL HUKUK |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
24 |
1,83 |
KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YAPAY ZEKA VE DAVRANIŞ / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DİJİTAL ÇAĞDA SİYASAL DAVRANIŞ VE SOSYAL KİMLİK / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ANORMAL DAVRANIŞ: PROBLEMLİ DAVRANIŞI FARKETME YOLLARI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BEYNİN KARAR VERME DAVRANIŞI / DAVRANIŞ UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
FİKİRDEN ÜRÜNE YENİLİKÇİ TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AHENK,DENGE VE GÖRSEL TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
MEKAN, ZAMAN VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
DÜŞÜN VE YAP: YARATICI DÜŞÜNME VE TASARIM / TASARIM UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
5 |
2 |
4 |
2 |
1 |
38 |
2,9 |
İLETİŞİME GİRİŞ |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
80 |
6,1 |
BULUŞÇU DÜŞÜNME BECERİSİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
0,31 |
BİR YAŞAM BECERİSİ OLARAK KARAR VERME / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
KARMAŞIK PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMLERİ / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ADAPTASYON BECERİSİ: BİLİŞSEL ESNEKLİĞİ ARTIRMA YOLLARI / ÜST DÜZEY UZMANLIK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
UYGARLIKLAR TARİHİ II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YÖNETİMDE İLETİŞİM AĞI SANATI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
1,37 |
EKONOMİK BAŞARIYA ULAŞMANIN YOLLARI:SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYON / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
18 |
1,37 |
INOVASYON VE TEKNOLOJİ İLE YENİLİKÇİ OLMA YOLLARI / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
2 |
1 |
18 |
1,37 |
YARATICILIKTAN GİRİŞİMCİLİĞE: INOVATİF DÜŞÜNMENİN ÖNEMİ / YENİLİK UZMANLIK |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
15 |
1,14 |
GELECEĞİN TEKNOLOJİLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ÇOK DİSİPLİNLİ PROJE |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
GIDA ATÖLYESİ UYGULAMALARI |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
İLETİŞİM SANATI: YAŞAM BECERİSİ OLARAK İLETİŞİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMAYA GİRİŞ |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
11 |
0,84 |
İNSAN İHTİYAÇLARINI ANLAMAK: DİJİTAL ÇAĞDA ÜRETİM, DAĞITIM VE TÜKETİM |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BÜYÜK VERİ YÖNETİMİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
YARATICI YAZARLIK: ETKİLİ YAZI YAZMA TEKNİKLERİ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
BİR DÜŞÜNME SANATI OLARAK MATEMATİK |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
TOPLAM |
342 |
392 |
429 |
404 |
303 |
515 |
441 |
369 |
432 |
394 |
457 |
437 |
415 |
511 |
397 |
403 |
428 |
7069 |
539,21 |