TR EN

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
SBP217 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ 3 2 2 4

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkileri Yönetiminin Temelleri ve Pazarlama Yaklaşımları Teorik, slayt
2 Literatür taraması, soru-cevap İlişki Kavramı ve İlişkisel Pazarlama Teorik, slayt
3 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkileri Yönetiminin Amaçları Nelerdir? Müşteri İlişkileri Yönetiminin Faydaları Nelerdir? Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Nelerdir? Teorik, slayt
4 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkileri Yönetiminin Unsurları ve Uygulama Aşamaları Teorik, slayt
5 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati Teorik, slayt
6 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri Odaklı ve Değer Temelli Örgüt Yapısı Teorik, slayt
7 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri Deneyimi ve Deneyim Yönetimi Teorik, slayt
8 - ARA SINAV -
9 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkileri Yönetimi Modeli Teorik, slayt
10 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkilerinde Yapılan Hatalar Teorik, slayt
11 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkileri Yönetimi Ölçümü – Veri tabanları, Veri madenciliği Teorik, slayt
12 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkileri Yönetimi Ölçümü – Müşteri Yaşam Boyu Değeri Teorik, slayt
13 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkileri Yönetimi Ölçümü – Analizler ve Yaklaşımlar Teorik, slayt
14 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri İlişkileri Yönetimi Ölçümü – Diğer Teknikler Teorik, slayt
15 Literatür taraması, soru-cevap Müşteri Şikayet Yönetimi ve Müşteri Şikayetleri Yönetimine Katkı Sağlamak Teorik, slayt
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -