TR EN

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
SBP217 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ 3 2 2 4

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Müşteri İlişkileri Yönetiminin bir pazarlama stratejisi olarak önemini bilir.
Müşteri ilişkileri türlerini ve stratejilerini tanımlar.
Veritabanına dayalı pazarlama uygulamalarını tanır.
Müşteri sadakat programları ve tutundurma için gerekli müşteri stratejilerini değerlendirir.
Müşteri İlişkileri Yönetiminin özellikleri ve kullanım amaçlarının neler olduğunu bilir.
Müşteri İlişkileri Yönetiminin analiz sonuçları ve yönetim araçlarını değerlendirir.
Çalışma alanı içerinde ne tür pazarlama araçları kullanılacağı ve uygulamalarının sağladığı avantajlar üzerinde analiz yapar.