Bakırtaş, H. (2019). Müşteri İlişkileri Yönetimi: Tanımı, Kapsamı, Önemi. A. Üniversitesi, N. Timur, & G. Barış (Dü) içinde, MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi. |
Demirel, Y. (2017). Müşteri İlişkileri Yönetimi : Teori, Uygulama, Ölçüm. Ankara: Seçkin Yayıncılık. |
Gültekin, B., & Kement, Ü. (2018). Müşteri İlişkileri Yönetimi : Temel Kavramlar ve Uygulamalar. Ankara: Nobel Yayınları. |
Tengilimoğlu, D. (2020). Sağlık Hizmetleri Pazarlaması. Ankara: Siyasal Kitabevi. |
Müşteri İlişkileri Yönetimi konularına ve Güzellik Hizmetleri sektörüne yönelik güncel makaleler |