Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|
HIT330 | YARATICI REKLAM STRATEJİLERİ | 6 | 4 | 3 | 8 |
DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.) |
---|
Yaratıcı bir reklamın sahip olması gereken özelliklerden en az 3’ünü listeleme |
Bir konu üzerine yaratıcı fikir bulma ve sunma aşamalarını uygulama |
Yaratıcılık, mesaj, hedef kitle, kullanılacak mecra, zamanlama kavramlarının arasındaki ilişkiyi örnek bir vaka çalışması üzerinden analiz etme |
Yaratıcı reklam stratejilerinin bileşenlerini bir reklam örneği üzerinden değerlendirme |
Yaratıcı reklam stratejilerine uygun olarak bir reklam projesini eleştirebilme |