TR EN

REKLAMCILIĞA GİRİŞ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT104 REKLAMCILIĞA GİRİŞ 2 3 3 6

HAFTALIK DERS KONULARI VE ÖNGÖRÜLEN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Ön Hazırlık Konular Yöntem
1 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma İletişim, pazarlama ve reklam Anlatım Soru-cevap yöntemi
2 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Marka, yeni tüketim trendleri ve reklam Anlatım Soru-cevap yöntemi
3 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamın amaçları ve diğer bilim dallarıyla ilişkisi. Anlatım Soru-cevap yöntemi
4 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamın hedef pazara göre sınıflandırılması ve reklam ortamları Anlatım Soru-cevap yöntemi
5 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Demografik, sosyo-kültürel ve psikolojik faktörler ve reklam Anlatım Soru-cevap yöntemi
6 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kampanya kavramı ve yaratıcılığın önemi. Anlatım Soru-cevap yöntemi
7 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam kampanyalarında kullanılan yaratıcı stratejiler Anlatım Soru-cevap yöntemi
8 - ARA SINAV -
9 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Kampanya amaçları,strateji ve bütçesi. Anlatım Soru-cevap yöntemi
10 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklam etkinliğinin ölçümü ve değerlendirilmesi Anlatım Soru-cevap yöntemi
11 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Reklamla ilgili kurum ve kuruluşlar. Anlatım Soru-cevap yöntemi
12 Konuyla ilgili kitap bölümü okuma Türkiye'den ve dünyadan ödüllü reklamlar. Anlatım Soru-cevap yöntemi
13 Literatür taraması Örnek inceleme Farklı mecralarda reklam örnekleri Anlatım Soru cevap Örnek Analizi
14 Literatür taraması Örnek inceleme Farklı mecralarda reklam örnekler Anlatım Soru cevap Örnek Analizi
15 Literatür taraması Örnek inceleme Genel Değerlendirme-Sınava Hazırlık Anlatım Soru cevap Örnek Analizi
16 - FİNAL -
17 - FİNAL -