TR EN

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT438 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ 8 4 3 8

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARI (Öğrenciler, bu dersi başarı ile tamamladıklarında aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve/veya yetkinlikleri gösterirler.)

Pazarlama iletişimi karmasında yer alan reklam, halkla ilişkiler, satış tutundurma, doğrudan pazarlama, kişisel satış kavramlarından en az 2’sini doğru bir şekilde tanımlama ve aralarındaki farkları ayırt etme
Bir pazarlama iletişimi uygulamasının başarılı olabilmesi için gereken unsurlardan en az 4 tanesini listeleme
Bütünleşik pazarlama iletişimi planı oluştururken paydaşların özelliklerini birbiriyle karşılaştırma
Bir vaka çalışması üzerinden pazarlama iletişimi uygulamalarını değerlendirme
İletişim ve hedef kitle seçimi arasındaki bağlantıyı geçmiş örnekler ışığında analiz etme
Bütünleşik pazarlama ve iletişim planlama adımlarını referans alarak iletişim planı oluşturma