| 1 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Ders içeriğinin sunumu |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 2 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsallaşma Süreci, Kurum Kavramı, Kurumların İşlevleri ve Özellikleri, Kurumların Sınıflandırılması, Kurumsallaşma, Kurumların İletişime Yaklaşımı, Kurumsal İletişimin Tanımı ve Kapsamı, Kurumsal İletişimin Tarihçesi, Kurumsal İletişim Alanında Farklı Yaklaşımlar |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 3 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsal İletişimin Sınıflandırılması / Bütünleşik Kurumsal İletişim, Kurumsal İletişimin Amaçları ve İşlevleri, Kurumsal İletişim Alanında Kullanılan Unvanlar, Kurumsal İletişimin Organizasyon Şemasındaki Yeri |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 4 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Paydaş Kavramının Tanımı ve kapsamı, İç ve Dış Paydaşlar, Paydaş Yönetimi, Paydaş Analizi, Paydaşlar ve Kurum Arasındaki İlişki |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 5 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumun Öz Kişiliği, Kurumsal Kültür, Kurumsal Kimlik, Kurumsal İmaj, Kurumsal İtibar |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 6 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
İç İletişim Kavramı ve Yapısı, İnformel İletişim, Formel İletişim, Kurum dışı iletişim, İşleyiş Açısından Kurumsal İletişim |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 7 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kavramı, Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tarihsel Gelişimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kapsadığı Alanlar, Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kurumsal Yapı İçindeki Yeri, Sosyal Sorumluluk Kategorileri |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 8 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsal Reklam, Kurumsal Reklam Türleri, Sponsorluk, Sponsorluğun Kurumsal İletişim Amaçları |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 9 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumlarda Yazılı İletişim ve Kullanılan Yazılı Araçlar, İşletme Gazetesi, Kurum Dergisi, Broşür, Bilgilendirici Kurum İçi Yazılar, İş Mektupları |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 10 |
- |
ARA SINAV |
- |
| 11 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Bilgi İletişim Teknolojileri ve Kurumsal İletişim, İnternet, İntranet, Extranet, Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 12 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Medya ile İlişkiler, Medyanın Bilgi Kaynağı Olarak Kullanılması, Medya ile İlişkilerin Yönetilmesi ve Kullanılan Araçlar |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 13 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kriz Kavramı, Krize Sebep Olan Faktörler ve Krizin Özellikleri, Kriz Türleri, Kriz Yönetimi |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 14 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Kurumsal İletişim ve Etik, Etik Davranışı Belirleyen Faktörler, İş Etiği, Yönetim Etiği, Kurumsal Etik ve Kurumsal İletişim |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 15 |
Konuyla ilgili kitap bölümü okuma |
Öyküleme ve Kurumsal İletişim, Hikaye, Hikayenin Temel Bileşenleri |
Anlatım
Soru-cevap yöntemi |
| 16 |
- |
FİNAL |
- |
| 17 |
- |
FİNAL |
- |