| Kodu | Dersin Adı | Yarıyıl | Süresi(T+U) | Kredisi | AKTS Kredisi | 
|---|---|---|---|---|---|
| SOS227 | AİLE SOSYOLOJİSİ | 3 | 3 | 3 | 6 | 
| (0) Etkisiz | (1) En Düşük | (2) Düşük | (3) Orta | (4) İyi | (5) Çok İyi | 
|---|---|---|---|---|---|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
BİLGİ | 
                                |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kuramsal | 
                                |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | 
                                             
                                                Öğrendiği kavramları tanımlar ve sosyal dünyadaki olgusal karşılıklarıyla eşleştirir.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
| 2 | 
                                             
                                                Kavramları ve teorileri, tarihsel-kültürel bağlamı dikkate alarak yorumlar.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
| 3 | 
                                             
                                                Toplumsal problemler karşısında sosyolojik teorileri birbirleriyle karşılaştırır.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
| 4 | 
                                             
                                                Ekolojik, toplumsal ve ekonomik sürdürülebilirliğin dünyanın geleceği için önemini ayırt eder.
                                             
                                         | 
                                            2 | |||||
| 5 | 
                                             
                                                Sürdürülebilirlik konusundaki bilgilerini bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanarak geliştirir.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
BİLGİ | 
                                |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Olgusal | 
                                |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | 
                                             
                                                Sosyoloji alanında yapılmış olan araştırmaların nicel ve nitel verilerini değerlendirir.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
| 2 | 
                                             
                                                Küresel dünyada sosyal, kültürel, siyasal, ekonomik ve demografik olgular arasındaki kompleks etkileşimleri analiz eder.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
BECERİLER | 
                                |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilişsel | 
                                |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | 
                                             
                                                Sahip olduğu bilgi ve deneyimi kullanarak bir araştırma tasarlar.
                                             
                                         | 
                                            1 | |||||
BECERİLER | 
                                |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Uygulamalı | 
                                |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | 
                                             
                                                Kültürel görelilik ilkesini, bilimsel ve etik değerleri gözeterek saha araştırması yapar.
                                             
                                         | 
                                            0 | |||||
| 2 | 
                                             
                                                Bilgi ve iletişim teknolojilerinin en uygun olanlarını seçerek alana özgü araştırmalarda etkin kullanır.
                                             
                                         | 
                                            4 | |||||
| 3 | 
                                             
                                                Ekolojik, toplumsal ve ekonomik sürdürülebilirlik konusundaki bilgileri yaşamının her alanında kullanır.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
YETKİNLİKLER | 
                                |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | 
                                |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | 
                                             
                                                Hızlı ve yoğun değişimlerin yaşandığı küresel dünyada, kendi alanına yansıyan sorunlara ilişkin araştırma yapar.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
YETKİNLİKLER | 
                                |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenme Yetkinliği | 
                                |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | 
                                             
                                                Edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla sorgular.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
| 2 | 
                                             
                                                Yaşam boyu öğrenim ilkesini benimseyerek; bilimsel, teknolojik ve güncel gelişmeler ışığında mevcut bilgi ve becerilerini geliştirir.
                                             
                                         | 
                                            4 | |||||
| 3 | 
                                             
                                                Alanında yaptığı araştırmalarda etik olarak nesnel davranır.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
YETKİNLİKLER | 
                                |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik | 
                                |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | 
                                             
                                                Edindiği bilgileri, geliştirdiği düşünce ve çözüm önerilerini diğer kişilerle yapıcı ilişkiler kurarak yazılı ve sözlü olarak tartışır.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||
YETKİNLİKLER | 
                                |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Alana Özgü Yetkinlik | 
                                |||||||
| Program Yeterlilikleri/Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 1 | 
                                             
                                                Sürdürülebilirliği temel alarak kültürel görelilik ilkesini, bilimsel ve etik değerleri meslek yaşamındaki çalışmalara uygular.
                                             
                                         | 
                                            5 | |||||