TR EN

YARATICI REKLAM STRATEJİLERİ DERS TANITIM VE UYGULAMA BİLGİLERİ

Kodu Dersin Adı Yarıyıl Süresi(T+U) Kredisi AKTS Kredisi
HIT330 YARATICI REKLAM STRATEJİLERİ 6 4 3 8

KAYNAKLAR

Uztuğ F.,Çınar, N.,Aktuğlu I., Özden,Ö.,Göksel, G. vd. REKLAMDA YARATICILIK VE YAZARLIK, A.Ö.F.
Uğur Batı, 4. Baskı, (2016). Reklamın Dili. Alfa Yayınla
Kocabas, F. Ve Elden, M. (1997). Reklam ve Yaratici Strateji, Yayınevi Publication
Burtenshaw, K., Barfoot, C., Mahon, N. (2014). Yaratici Reklamciligin Temelleri. Literatur Publications
Bell, J. A. (1992). Creativity, TV commercial popularity, and advertising expenditures. International journal of advertising, 11(2): 165-172
McStay, A. (2013). Creativity and advertising: Affect, events and process. Routledge.
Reinartz, W. ve Saffert, P. (2013). Creativity in advertising: When it works and when it doesn’t. Harvard Business Review, 91(6): 106-111.